3384 Kisköre, Széchenyi út 24.

Telefon: (36) 358-311, (36) 558-020
Fax.: (36) 558-021
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.




2024. évi önkormányzati választás eredményei szerint az új képviselő testület:

Polgármester: Magyar Csilla
Alpolgármester: Fejes Lőrinc 

Alpolgármesteri fogadóóra: Telefonon történő egyeztetés alapján

Képviselő-testület:

Képviselői fogadóóra: Telefonon történő egyeztetés alapján


A nemzetiségi önkormányzati testület tagjai:

 

Csonka Sándor-elnök

Csonkáné Szücs Tímea-elnökhelyettes

Csonka Antal-képviselő

Csonka László-képviselő

Csonka Lászlóné-képviselő

 



Bizottságok összetétele:

A bizottságok elnökei, tagjai:

 

Pénzügyi és Ügyrendi Bizottság:

Elnök:​ Szabó Andrea

 

Önkormányzati képviselő tagok:​​

Molnár Anita

​​Pócs János

 

Nem önkormányzati képviselő tagok:​​

Ungváriné Pócs Ágnes

​​Mucza Kálmán

 

Településfejlesztési és Szociális Bizottság:

Elnök:​Jámbor Dénes

 

Önkormányzati képviselő tagok:​

Molnár Anita

​Németh Mihályné

 

Nem önkormányzati képviselő tagok:

Bozó Ágnes

​Lukács Ernő


Szociális és Hatósági Iroda


Tóth Anna Mariann

Szociális és hatósági irodavezető
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • vezeti az irodát, felelős annak egész munkájáért, közvetlenül irányítja, felügyeli és ellenőrzi az ügyintézők tevékenységét,
  • gyakorolja az átruházott jegyzői hatásköröket, kiadmányozási jogköröket, illetve dönt azok ügyintézők részére történő továbbruházásáról.
  • munkaügyi igazgatással kapcsolatos teljes körű feladatok ellátásáért felelős,
  • kezeli a köztisztviselők személyi anyagait,
  • kezeli a közalkalmazotti jogviszonyban és egyéb jogviszonyban lévő önkormányzati dolgozók személyi anyagát,
  • elkészíti a munkaviszony létesítésével, előmenetellel, munkaviszony megszűnéssel kapcsolatos munkaügyi iratokat,
  • figyelemmel kíséri munkaszerződések lejártát a vonatkozó munkajogi előírások alapján,
  • megigényli, beszerzi a szükséges okmányokat az öregségi és rokkant nyugdíjhoz, gyermekgondozási segélyhez,
  • nyilvántartja a munkavállalók távollétét / betegszabadság, táppénz, igazolt, igazolatlan távollét / az erről szóló iratokat továbbítja a MÁK felé.
  • anyakönyvvezetői feladatok,
  • vezeti a születési, a házassági és a halotti anyakönyvet,
  • közreműködik a házasságkötésnél és bejegyzett élettársi kapcsolat létesítésénél,
  • intézi az anyakönyvi igazgatással összefüggő egyéb feladatokat,
  • szükség szerint közreműködik a családi események társadalmi megünneplésében,
  • lakcímnyilvántartással kapcsolatos feladatok,
  • közfoglalkoztatási programok tervezése,
  • Bursa Hungarica ösztöndíj ügyintézés.

 

Mezei László Jánosné
Munkaügyi/Igazgatási ügyintéző
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • közfoglalkoztatási programok tervezése,
  • közfoglalkoztatási bér-és közvetlen költség elszámolások elkészítése,
  • elkészíti a munkaviszony létesítésével, munkaviszony megszűnéssel kapcsolatos munkaügyi iratokat,
  • figyelemmel kíséri munkaszerződések lejártát a vonatkozó munkajogi előírások alapján,
  • megigényli, beszerzi a szükséges okmányokat az öregségi és rokkant nyugdíjhoz, gyermekgondozási segélyhez,
  • nyilvántartja a munkavállalók távollétét / betegszabadság, táppénz, igazolt, igazolatlan távollét / az erről szóló iratokat továbbítja a MÁK felé,
  • hirdetmények kifüggesztése.

 

Piroska Dániel
szociális ügyintéző
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • kezeli és döntésre előkészíti a települési támogatási kérelmeket
  • rendszeres gyermekvédelmi kedvezményre való jogosultság iránti igényeket a kiegészítő gyermekvédelmi kedvezmény vezeti erről a nyilvántartást, adatot szolgáltat a megfelelő szerv felé,
  • hátrányos és halmozottan hátrányos helyzet megállapítása,
  • szünidei gyermekétkeztetéssel kapcsolatos feladatok ellátása
  • ebek összeírása,
  • méhészettel kapcsolatos feladatok ellátása,
  • lakossági bejelentésekkel kapcsolatos ügyek kivizsgálása.

 

Besenyeiné Bagi Anita
igazgatási ügyintéző
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • adó-érték bizonyítvány készítése,
  • környezettanulmány, vagyonleltár elkészítése
  • hagyatéki eljárással kapcsolatos teljes körű feladatellátás
  • kereskedelmi tevékenység bejelentésének tudomásul vétele, igazolások kiadása
  • Telephely nyilvántartás - Bejelentés- illetve telepengedély- köteles ipari tevékenységet végzők nyilvántartása
  • Működési engedély nyilvántartás – Kereskedelmi tevékenységet folytatók nyilvántartása
  • Piac nyilvántartás – Vásárok, piacok és bevásárlóközpontok nyilvántartása
  • Szálláshely nyilvántartás – Szálláshely-szolgáltatási tevékenységet nyújtók nyilvántartása

 


Pénzügyi Iroda

 

Gulyás Erzsébet
pénzügyi irodavezető
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.; Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

  • vezeti az irodát, felelős annak egész munkájáért, közvetlenül irányítja, felügyeli és ellenőrzi az ügyintézők tevékenységét,

  • felelős a szervezeti egység feladatkörébe tartozó, illetve esetenként kapott (jelentkező) feladatok, utasítások szakszerű, határidőre történő végrehajtásáért,

  • a belső szabályzatokban foglaltak teljesítéséért,

  • gyakorolja az átruházott jegyzői hatásköröket, kiadmányozási jogköröket, illetve dönt azok ügyintézők részére történő továbbruházásáról,

  • költségvetés, beszámoló, időközi pénzügyi tájékoztatók elkészítése,

  • banki tételek és egyéb könyvelési feladatok ellátása az ASP rendszerben,

  • pénzügyi ellenjegyzés,

  • beruházások, felújítások aktiválása, eszköz kartonok elkészítése,

  • tevékenységét mindig a hatályos jogszabályok alapján végzi,

  • részt vesz a kifizetésekben,

  • települési támogatással kapcsolatos banki csomag elkészítése, utalása, levonások nyilvántartása,

  • a szállítói követelések határidőben történő átutalásáról gondoskodik a számlák ellenőrzését követően, ellátja az utalásokkal kapcsolatos feladatokat,

  • NEAK szerződések naprakész vezetése,

  • előirányzatok módosításával kapcsolatos feladatok, napra készen ellátja az előirányzatok könyvelését, a gazdasági események könyvelését, a bérek könyvelését,

  • kimenő ( vevő ) számlák könyvelése,

  • értékcsökkenések elszámolása,

  • kincstári forintszámlák és Front-end (GIRO) ügyintézések,

  • egyes pályázatok előkészítése, elszámolása,

  • közreműködik az önkormányzati, illetve a hivatal szervezésében megrendezésre kerülő rendezvények előkészítésében, lebonyolításában,

  • gondoskodik a feladatköréhez kapcsolódó a KSH által meghatározott statisztikai jelentésekről,

  • kincstári törzskönyvi nyilvántartáshoz kapcsolódó feladatok,

  • MÁK felé kötelező adatszolgáltatások,

  • választások, népszavazások HVI feladatai, pénzügyi feladatok.

Takács Fanni
adóügyi ügyintéző
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.; Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

  • adó-nyilvántartási feladatok,

  • adóbehajtási feladatok,

  • adó-megállapítási tevékenység,

  • adóellenőrzés,

  • az adókkal kapcsolatos tájékoztatás,

  • az adók módjára kezelendő tartozások, díjak kezelése,

  • a pályázatokkal kapcsolatos szállítói számlák és egyéb fizetési kötelezettségek határidőben történő átutalásáról gondoskodik azok ellenőrzését követően,

  • gondoskodik a Magyar Államkincstárnál vezetett számlákról történő utalásról

Hajdú Péterné
pénzügyi ügyintéző, pénztáros
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • gyermekétkeztetéssel kapcsolatos feladatok ellátása,

  • házi segítségnyújtással kapcsolatos kérelmek kiadása és befogadása,

  • házi segítségnyújtással kapcsolatos megállapodások előkészítése,

  • szociális étkeztetésre vonatkozó kérelmek kiadása és befogadása,

  • szociális étkeztetésre vonatkozó megállapodások elkészítése,

  • házi segítségnyújtással, valamint a szociális étkezéssel kapcsolatos adatszolgáltatások teljesítése,

  • gondoskodik a feladatköréhez kapcsolódó a KSH által meghatározott statisztikai jelentésekről,

  • banki tételek és egyéb könyvelési feladatok ellátása az ASP rendszerben,

  • települési támogatással kapcsolatos banki csomag elkészítése, utalása, levonások nyilvántartása,

  • a szállítói követelések határidőben történő átutalásáról gondoskodik a számlák ellenőrzését követően, ellátja az utalásokkal kapcsolatos feladatokat,

  • kincstári törzskönyvi nyilvántartáshoz kapcsolódó feladatok,

  • MÁK felé kötelező adatszolgáltatások elkészítése,

  • kifizetés előtt alakilag és számszakilag ellenőrzi a készpénzes számlát,

  • érvényesíti a pénztári számlákat,

  • elkészíti a bevételi és kiadási pénztárbizonylatokat,

  • elkészíti a pénztárjelentést, gondoskodik a készpénz biztonságos tárolásáról,

  • betartja és betartatja a házipénztár és pénzkezelési szabályzatot,

  • kimenő ( vevő ) számlák pénztári könyvelése,

  • nyilvántartást vezet az intézményi étkezésekről, segélyekről, csatorna nyilvántartásról, a lakbérekről, munkabérelőlegekről,

  • gondoskodik a hátralékok beszedéséről,

  • védőszemüveg nyilvántartása,

  • kezeli és vezeti a szigorú számadású nyomtatványokat,

  • pénztári tételek könyvelése az ASP rendszerben,

  • az ASP rendszerben kezeli az IVK és a KATI modulokat.

  • pénztár helyettesi feladatok ellátása,

  • ingatlanok közüzemi óráinak átíratási ügyei,

  • szolgálati lakások bérleti ügyeinek intézése,

  • választások, népszavazások HVI feladatai, pénzügyi feladatok

Szilágyi Eleonóra

pénzügyi ügyintéző
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.; Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

  • mezőőrség kapcsolatos támogatások elszámolása,

  • kimenő ( vevő ) számlák kiállítása

  • ÁFA, cégautó, rehab. bevallások a NAV felé,

  • egyéb ingatlanok bérleti ügyeinek intézése,

  • gyermekétkeztetéssel kapcsolatos feladatok ellátása,

  • köteles vezetni a hitelesített beérkező számlák nyilvántartását,

  • ellátja a kötelezettségvállalások nyilvántartásával kapcsolatos feladatokat (szerződések, megrendelők stb.),

  • gondoskodik a kötelezettségvállalás dokumentumainak ASP rendszerbe történő rögzítéséről,

  • ellátja a számlák érkeztetésével kapcsolatos feladatokat, nyilvántartásba veszi a végleges kötelezettségvállalásokat,

  • gondoskodik a beérkezett számláknak az érintett teljesítésigazolásra jogosult részére történő átadásáról, ellenőrzi a teljesítésigazolás más módon történő teljesítését,

  • nyilvántartást vezet a szállítókról,

  • közüzemi számlákhoz kapcsolódó nyilvántartások vezetése,

  • reprezentáció és cégtelefon nyilvántartása, vezetése,

  • ÁFA bevalláshoz szükséges analitika elkészítése,

  • pénztár helyettesi feladatok ellátása,

  • ingatlanok közüzemi óráinak átíratási ügyei,

  • részt vesz a mérleg analitikák főkönyvekkel történő egyeztetési feladatainak elvégzésében,

  • szerződések nyilvántartása.

 


Titkárság

Vajdáné Vincze Ágnes
igazgatási ügyintéző
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • Közreműködik a képviselő-testület és a bizottság összehívásában, meghívók és mellékletek sokszorosításában, postázásában. Feladta a jegyzőkönyvek és kivonatok elkészítése, kivonatok eljuttatása a felelősöknek, képviselő-testületi határozatok nyilvántartásának vezetése, önkormányzati rendeletek nyilvántartásának vezetése, leíró munka végzése a polgármester számára, titkársági feladatok elvégzése,
  • feladata a napi posta átvétele, bontásra való előkészítése, napi iktatás iktatóprogram használatával,
  • az érkezett ügyiratok ügyintézőknek való átadása,
  • irattárazás, iratselejtezési feladatok ellátása, irattár kezelése,
  • postázási feladatok elvégzése, postakönyv kezelése, hivatali telefonközpont kezelése.