3384 Kisköre, Széchenyi út 24.
Telefon: (36) 358-311, (36) 558-020
Fax.: (36) 558-021
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
2024. évi önkormányzati választás eredményei szerint az új képviselő testület:
Polgármester: Magyar Csilla
Alpolgármester: Fejes Lőrinc
Alpolgármesteri fogadóóra: Telefonon történő egyeztetés alapján
Képviselő-testület:
Képviselői fogadóóra: Telefonon történő egyeztetés alapján
A nemzetiségi önkormányzati testület tagjai:
Csonka Sándor-elnök
Csonkáné Szücs Tímea-elnökhelyettes
Csonka Antal-képviselő
Csonka László-képviselő
Csonka Lászlóné-képviselő
Bizottságok összetétele:
A bizottságok elnökei, tagjai:
Pénzügyi és Ügyrendi Bizottság:
Elnök: Szabó Andrea
Önkormányzati képviselő tagok:
Molnár Anita
Pócs János
Nem önkormányzati képviselő tagok:
Ungváriné Pócs Ágnes
Mucza Kálmán
Településfejlesztési és Szociális Bizottság:
Elnök:Jámbor Dénes
Önkormányzati képviselő tagok:
Molnár Anita
Németh Mihályné
Nem önkormányzati képviselő tagok:
Bozó Ágnes
Lukács Ernő
Szociális és Hatósági Iroda
Tóth Anna Mariann
Szociális és hatósági irodavezető
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
- vezeti az irodát, felelős annak egész munkájáért, közvetlenül irányítja, felügyeli és ellenőrzi az ügyintézők tevékenységét,
- gyakorolja az átruházott jegyzői hatásköröket, kiadmányozási jogköröket, illetve dönt azok ügyintézők részére történő továbbruházásáról.
- munkaügyi igazgatással kapcsolatos teljes körű feladatok ellátásáért felelős,
- kezeli a köztisztviselők személyi anyagait,
- kezeli a közalkalmazotti jogviszonyban és egyéb jogviszonyban lévő önkormányzati dolgozók személyi anyagát,
- elkészíti a munkaviszony létesítésével, előmenetellel, munkaviszony megszűnéssel kapcsolatos munkaügyi iratokat,
- figyelemmel kíséri munkaszerződések lejártát a vonatkozó munkajogi előírások alapján,
- megigényli, beszerzi a szükséges okmányokat az öregségi és rokkant nyugdíjhoz, gyermekgondozási segélyhez,
- nyilvántartja a munkavállalók távollétét / betegszabadság, táppénz, igazolt, igazolatlan távollét / az erről szóló iratokat továbbítja a MÁK felé.
- anyakönyvvezetői feladatok,
- vezeti a születési, a házassági és a halotti anyakönyvet,
- közreműködik a házasságkötésnél és bejegyzett élettársi kapcsolat létesítésénél,
- intézi az anyakönyvi igazgatással összefüggő egyéb feladatokat,
- szükség szerint közreműködik a családi események társadalmi megünneplésében,
- lakcímnyilvántartással kapcsolatos feladatok,
- közfoglalkoztatási programok tervezése,
- Bursa Hungarica ösztöndíj ügyintézés.
Mezei László Jánosné
Munkaügyi/Igazgatási ügyintéző
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
- közfoglalkoztatási programok tervezése,
- közfoglalkoztatási bér-és közvetlen költség elszámolások elkészítése,
- elkészíti a munkaviszony létesítésével, munkaviszony megszűnéssel kapcsolatos munkaügyi iratokat,
- figyelemmel kíséri munkaszerződések lejártát a vonatkozó munkajogi előírások alapján,
- megigényli, beszerzi a szükséges okmányokat az öregségi és rokkant nyugdíjhoz, gyermekgondozási segélyhez,
- nyilvántartja a munkavállalók távollétét / betegszabadság, táppénz, igazolt, igazolatlan távollét / az erről szóló iratokat továbbítja a MÁK felé,
- hirdetmények kifüggesztése.
Piroska Dániel
szociális ügyintéző
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
- kezeli és döntésre előkészíti a települési támogatási kérelmeket
- rendszeres gyermekvédelmi kedvezményre való jogosultság iránti igényeket a kiegészítő gyermekvédelmi kedvezmény vezeti erről a nyilvántartást, adatot szolgáltat a megfelelő szerv felé,
- hátrányos és halmozottan hátrányos helyzet megállapítása,
- szünidei gyermekétkeztetéssel kapcsolatos feladatok ellátása
- ebek összeírása,
- méhészettel kapcsolatos feladatok ellátása,
- lakossági bejelentésekkel kapcsolatos ügyek kivizsgálása.
Besenyeiné Bagi Anita
igazgatási ügyintéző
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
- adó-érték bizonyítvány készítése,
- környezettanulmány, vagyonleltár elkészítése
- hagyatéki eljárással kapcsolatos teljes körű feladatellátás
- kereskedelmi tevékenység bejelentésének tudomásul vétele, igazolások kiadása
- Telephely nyilvántartás - Bejelentés- illetve telepengedély- köteles ipari tevékenységet végzők nyilvántartása
- Működési engedély nyilvántartás – Kereskedelmi tevékenységet folytatók nyilvántartása
- Piac nyilvántartás – Vásárok, piacok és bevásárlóközpontok nyilvántartása
- Szálláshely nyilvántartás – Szálláshely-szolgáltatási tevékenységet nyújtók nyilvántartása
Pénzügyi Iroda
Gulyás Erzsébet
pénzügyi irodavezető
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.; Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
-
vezeti az irodát, felelős annak egész munkájáért, közvetlenül irányítja, felügyeli és ellenőrzi az ügyintézők tevékenységét,
-
felelős a szervezeti egység feladatkörébe tartozó, illetve esetenként kapott (jelentkező) feladatok, utasítások szakszerű, határidőre történő végrehajtásáért,
-
a belső szabályzatokban foglaltak teljesítéséért,
-
gyakorolja az átruházott jegyzői hatásköröket, kiadmányozási jogköröket, illetve dönt azok ügyintézők részére történő továbbruházásáról,
-
költségvetés, beszámoló, időközi pénzügyi tájékoztatók elkészítése,
-
banki tételek és egyéb könyvelési feladatok ellátása az ASP rendszerben,
-
pénzügyi ellenjegyzés,
-
beruházások, felújítások aktiválása, eszköz kartonok elkészítése,
-
tevékenységét mindig a hatályos jogszabályok alapján végzi,
-
részt vesz a kifizetésekben,
-
települési támogatással kapcsolatos banki csomag elkészítése, utalása, levonások nyilvántartása,
-
a szállítói követelések határidőben történő átutalásáról gondoskodik a számlák ellenőrzését követően, ellátja az utalásokkal kapcsolatos feladatokat,
-
NEAK szerződések naprakész vezetése,
-
előirányzatok módosításával kapcsolatos feladatok, napra készen ellátja az előirányzatok könyvelését, a gazdasági események könyvelését, a bérek könyvelését,
-
kimenő ( vevő ) számlák könyvelése,
-
értékcsökkenések elszámolása,
-
kincstári forintszámlák és Front-end (GIRO) ügyintézések,
-
egyes pályázatok előkészítése, elszámolása,
-
közreműködik az önkormányzati, illetve a hivatal szervezésében megrendezésre kerülő rendezvények előkészítésében, lebonyolításában,
-
gondoskodik a feladatköréhez kapcsolódó a KSH által meghatározott statisztikai jelentésekről,
-
kincstári törzskönyvi nyilvántartáshoz kapcsolódó feladatok,
-
MÁK felé kötelező adatszolgáltatások,
-
választások, népszavazások HVI feladatai, pénzügyi feladatok.
Takács Fanni
adóügyi ügyintéző
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.; Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
-
adó-nyilvántartási feladatok,
-
adóbehajtási feladatok,
-
adó-megállapítási tevékenység,
-
adóellenőrzés,
-
az adókkal kapcsolatos tájékoztatás,
-
az adók módjára kezelendő tartozások, díjak kezelése,
-
a pályázatokkal kapcsolatos szállítói számlák és egyéb fizetési kötelezettségek határidőben történő átutalásáról gondoskodik azok ellenőrzését követően,
-
gondoskodik a Magyar Államkincstárnál vezetett számlákról történő utalásról
Hajdú Péterné
pénzügyi ügyintéző, pénztáros
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
-
gyermekétkeztetéssel kapcsolatos feladatok ellátása,
-
házi segítségnyújtással kapcsolatos kérelmek kiadása és befogadása,
-
házi segítségnyújtással kapcsolatos megállapodások előkészítése,
-
szociális étkeztetésre vonatkozó kérelmek kiadása és befogadása,
-
szociális étkeztetésre vonatkozó megállapodások elkészítése,
-
házi segítségnyújtással, valamint a szociális étkezéssel kapcsolatos adatszolgáltatások teljesítése,
-
gondoskodik a feladatköréhez kapcsolódó a KSH által meghatározott statisztikai jelentésekről,
-
banki tételek és egyéb könyvelési feladatok ellátása az ASP rendszerben,
-
települési támogatással kapcsolatos banki csomag elkészítése, utalása, levonások nyilvántartása,
-
a szállítói követelések határidőben történő átutalásáról gondoskodik a számlák ellenőrzését követően, ellátja az utalásokkal kapcsolatos feladatokat,
-
kincstári törzskönyvi nyilvántartáshoz kapcsolódó feladatok,
-
MÁK felé kötelező adatszolgáltatások elkészítése,
-
kifizetés előtt alakilag és számszakilag ellenőrzi a készpénzes számlát,
-
érvényesíti a pénztári számlákat,
-
elkészíti a bevételi és kiadási pénztárbizonylatokat,
-
elkészíti a pénztárjelentést, gondoskodik a készpénz biztonságos tárolásáról,
-
betartja és betartatja a házipénztár és pénzkezelési szabályzatot,
-
kimenő ( vevő ) számlák pénztári könyvelése,
-
nyilvántartást vezet az intézményi étkezésekről, segélyekről, csatorna nyilvántartásról, a lakbérekről, munkabérelőlegekről,
-
gondoskodik a hátralékok beszedéséről,
-
védőszemüveg nyilvántartása,
-
kezeli és vezeti a szigorú számadású nyomtatványokat,
-
pénztári tételek könyvelése az ASP rendszerben,
-
az ASP rendszerben kezeli az IVK és a KATI modulokat.
-
pénztár helyettesi feladatok ellátása,
-
ingatlanok közüzemi óráinak átíratási ügyei,
-
szolgálati lakások bérleti ügyeinek intézése,
-
választások, népszavazások HVI feladatai, pénzügyi feladatok
Szilágyi Eleonóra
pénzügyi ügyintéző
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.; Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
-
mezőőrség kapcsolatos támogatások elszámolása,
-
kimenő ( vevő ) számlák kiállítása
-
ÁFA, cégautó, rehab. bevallások a NAV felé,
-
egyéb ingatlanok bérleti ügyeinek intézése,
-
gyermekétkeztetéssel kapcsolatos feladatok ellátása,
-
köteles vezetni a hitelesített beérkező számlák nyilvántartását,
-
ellátja a kötelezettségvállalások nyilvántartásával kapcsolatos feladatokat (szerződések, megrendelők stb.),
-
gondoskodik a kötelezettségvállalás dokumentumainak ASP rendszerbe történő rögzítéséről,
-
ellátja a számlák érkeztetésével kapcsolatos feladatokat, nyilvántartásba veszi a végleges kötelezettségvállalásokat,
-
gondoskodik a beérkezett számláknak az érintett teljesítésigazolásra jogosult részére történő átadásáról, ellenőrzi a teljesítésigazolás más módon történő teljesítését,
-
nyilvántartást vezet a szállítókról,
-
közüzemi számlákhoz kapcsolódó nyilvántartások vezetése,
-
reprezentáció és cégtelefon nyilvántartása, vezetése,
-
ÁFA bevalláshoz szükséges analitika elkészítése,
-
pénztár helyettesi feladatok ellátása,
-
ingatlanok közüzemi óráinak átíratási ügyei,
-
részt vesz a mérleg analitikák főkönyvekkel történő egyeztetési feladatainak elvégzésében,
-
szerződések nyilvántartása.
Titkárság
Vajdáné Vincze Ágnes
igazgatási ügyintéző
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
- Közreműködik a képviselő-testület és a bizottság összehívásában, meghívók és mellékletek sokszorosításában, postázásában. Feladta a jegyzőkönyvek és kivonatok elkészítése, kivonatok eljuttatása a felelősöknek, képviselő-testületi határozatok nyilvántartásának vezetése, önkormányzati rendeletek nyilvántartásának vezetése, leíró munka végzése a polgármester számára, titkársági feladatok elvégzése,
- feladata a napi posta átvétele, bontásra való előkészítése, napi iktatás iktatóprogram használatával,
- az érkezett ügyiratok ügyintézőknek való átadása,
- irattárazás, iratselejtezési feladatok ellátása, irattár kezelése,
- postázási feladatok elvégzése, postakönyv kezelése, hivatali telefonközpont kezelése.